Toy Story 4, lettlest bok
Woody har gått ut for å redde sin nye venn Caffe. På veien møter han sin gamle venn frånh förrm Bo Beep. Vil de lykkes?
Denne boken er perfekt for barn som nettopp har sprakk löskoden. Gjøre lesing moro med denne spennende historien.
produkt
- Toy Story 4, lettlest bok
- CE-merket
- offisielt lisensiert produktet
Leveranse
Vi tilstreber at alle bestillinger sendes innen en virkedag.
Etter det tar leveransen 1-4 virkedager med UPS og Bring.
Vi tilbyr deg som kunde 365 dagers åpent kjøp med ubrutt emballasje.
Du har derfor rett til å returnere en vare i 365 dager fra kjøpet så lenge varen ikke er skadet og er i ubrutt originalemballasje.
- Du har en 14-dagers angrerett som gjelder fra den dagen du mottok varen din.
Ønsker du et returmerke? Spør vår kundeservice, så sender vi deg et prisforslag og returetikett!
Vil du vite mer om våre vanlige spørsmål og vilkår? Klikk her