Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelsen
Hvis du er i tvil om bestillingen din er behandlet, kan du kontakte oss via e-post, så hjelper vi deg med å søke etter bestillingen.
Du kan ha oppgitt feil e-postadresse.
Hvordan vet jeg at bestillingen min er behandlet?
Når vi har mottatt bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse fra oss via e-post.
Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse, er det vanligvis fordi e-postadressen din er feilstavet eller ugyldig. Kontakt gjerne kundeservice, så hjelper vi deg derfra.
Hva er fraktkostnadene?
Frakt koster 89 NOK.
Hvis du velger hjemmepakketjenesten, er fraktavgiften 169 NOK.
Kan jeg legge til / bytte varer i bestillingen som allerede er innsendt?
Etter at en bestilling er godkjent, kan vi dessverre ikke legge til flere varer innen samme kjøp. Hvis du ikke har kjøpt en vare, kan du kontakte oss, så hjelper vi deg for å unngå ekstra fraktkostnader.
Vi sender alle dine bestilte varer i samme pakke, slik at du bare trenger å besøke leveringsstedet én gang. Det er imidlertid viktig at du kontakter oss raskt slik at vi kan følge med på dette, da vi pakker bestillinger etter hvert som de kommer.
Send en e-post til vår kundeservice på info@kidsdreamstore.se eller kontakt oss her. Vi bekrefter når/om endringen kan gjøres.
Jeg er under 18 år, kan jeg handle da?
Hvis du er under 18 år, må du alltid ha foreldretillatelse for å kunne bestille fra oss.
Hva er de forskjellige betalingsmåtene?
Med Klarna Checkout kan du som kunde betale med kort, direkte betaling, faktura og delbetaling.
Kortbetaling: Du kan velge å betale med kort (Visa, MasterCard). Når du betaler med kort, reserveres beløpet på bankkontoen din når du bestiller.
Beløpet belastes ikke før vi pakker og sender varene dine, eller når vi pakker dem før henting.
Faktura: Når vi sender bestillingen din, vil du motta en faktura på e-postadressen din. Du har 14 dagers betalingsfrist, og det er ingen fakturagebyr.
Hvis du har spørsmål angående fakturaen din, er du velkommen til å kontakte Klarna på 21018991 eller gå tilhttps://www.klarna.com/no/kundeservice/.
I tillegg kan du se dine kjøp og fakturaer på https://app.klarna.com/login eller via Klarnas app.
Hvorfor kan jeg ikke handle mot faktura?
Hvis kjøpet ditt ikke er godkjent når du velger faktura, er det fordi Klarna for øyeblikket ikke kan tilby deg som kunde å handle mot faktura. Årsakene til dette kan være mange.
Her er noen eksempler på mulige årsaker:
For å betale med faktura må du være over 18 år.
Adressen du skrev inn er feil. Når du betaler med faktura, vil bare den registrerte adressen bli godkjent.
Du har overskredet kredittgrensen.
Du kan ha oppgitt feil personnummer (husk at personnummeret blir sjekket mot adressen du er registrert med. Disse to må derfor stemme overens for at fakturakjøpet skal gå gjennom).
Betalingsalternativene som tilbys i stedet, er kort- eller direktebetaling. Hvis du ønsker mer informasjon om hvorfor du ble nektet å betale med faktura, kan du kontakte Klarna på 21018991 eller via https://www.klarna.com/no/kundeservice/.
Hvorfor går ikke kortbetalingen min gjennom?
Dette kan skyldes at bankkortet ditt er blokkert for e-handel. Noen banker har den funksjonen. Kontakt banken din for å oppheve sikkerhetslåsen. Husk også at du må ha bankboksen, personlig kode eller mobilbank-ID tilgjengelig når du betaler med kort i nettbutikken vår.
Jeg har ikke mottatt fakturaen min?
Du kan ha oppgitt feil e-postadresse, eller fakturaen kan ha havnet i søppelposten til e-posten din. Det kan også avhenge av datamaskinens sikkerhetsinnstillinger. For å finne fakturaen kan du søke etter den på Klarnas nettside i Mitt Klarna: https://my.klarna.com eller i Klarnas app. Hvis du ikke finner fakturaen, henviser vi deg til Klarnas kundeservice på 08-120 120 10 eller via https://www.klarna.com/se/kundservice.
Hvor er kvitteringen min?
Du vil motta en ordrebekreftelse fra oss via e-post, som fungerer som både kvittering og garantibevis. Hvis du har mistet eller ikke mottatt ordrebekreftelsen, kan du kontakte vår kundeservice på info@kidsdreamstore.se, så hjelper vi deg videre.
Hva betyr Checkout? / Hvorfor kommer informasjonen min automatisk når jeg kjøper?
Klarna Checkout er en betalingsløsning som gjør det lettere for våre kunder å gjøre sine kjøp online. Første gang du kjøper via Klarna, fyller du ut e-postadressen, postnummeret og deretter personnummeret. Etter dette henter kassereren din gjenværende informasjon, for eksempel folkeregistrert adresse. Neste gang du handler via nettbutikken vår, vil Klarnas kasse gjenkjenne deg og hente all informasjon automatisk. Informasjonen er ikke lagret i KidsDreamStores system, men er tilgjengelig på din egen datamaskin, mobil eller nettbrett. For eksempel, hvis du har handlet via mobil og handlet igjen via mobil, vil informasjonen ha blitt lagret på mobilen din. Du kan slette dataene på datamaskinen din ved å tømme hurtigbufferen. For å unngå for eksempel familiemedlemmer som handler via kassen din, anbefaler vi at dere har forskjellige pålogginger på datamaskinen eller nettbrettet. Hvis du har noen spørsmål eller forslag, er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å sende en e-post til vår kundeservice: info@kidsdreamstore.se.
Hva er leveringstiden?
Vi har alle varene vi selger på vårt eget lager, noe som betyr kort leveringstid for deg som kunde. Det tar 1-4 leveringsdager (ej helgdagar) før du mottar pakken.
Vanligvis kommer bestillingen dagen etter at vi sender, men hvis du bor lenger oppe i Norge, skjer levering med en dags forsinkelse, som ikke er inkludert i beregnet leveringstid.
Vi gjør alltid vårt beste for å overholde den estimerte leveringstiden og for at du skal motta varene dine så raskt som mulig.
Skulle det oppstå feil i lagerbalansen (varen er ikke på lager), vil vi kontakte deg via e-post så snart som mulig.
Når blir bestillingen min sendt?
Bestillinger som gjøres før kl 15.00, sendes samme dag.
Etter det tar leveransen 3-5 virkedager (ej helgdagar), avhengig av hvor i landet bestillingen skal sendes.
Hva betyr de forskjellige leveringsmetodene?
Bring: Bestillingen sendes via Posten til nærmeste postkontor eller direkte til postkassen din. Hvis pakken havner hos leveringsstedet, vil du motta en SMS eller et brev som informerer deg om at pakken din er klar for henting.
Bring Hjemlevering: Pakken sendes direkte hjem til deg. Når forsendelsen er klar for levering, vil du motta varsel via tekstmelding, e-post eller i My Parcel appen.
Du kan da velge dag og tidspunkt for levering av pakken din, enten på nettstedet eller i appen.
Hvordan finner jeg bestillingen min?
Kontakt vår kundeservice på Kontakt oss for å finne sporingsnummeret du trenger for å hente pakken.
Ta alltid med deg legitimasjon når du henter pakken på hentestedet.
Hvordan returnerer jeg varen(e) min(e)?
Du har 14-dagers angrerett og 365 dagers åpent kjøp fra den dagen du mottok varen din. Produktet må være i god og salgbar tilstand når det kommer tilbake til oss.
KidsDreamStore.se påtar seg intet ansvar for transportskader som følge av dårlig emballasje ved retur.
Hvis forsendelsen går tapt på vei tilbake til oss, erstatter vi ikke den tapte varen. Vi ber deg om å ta vare på kvitteringen du mottar fra leveringsstedet ved retur.
Returinstruksjoner for angrerett:
Informer oss alltid via e-post eller vårt kontaktskjema når du vil returnere en vare.
Varen må sendes godt pakket i god stand og i original eske, og vi anbefaler alltid at returen sendes rekommandert.
Se adresse for KidsDreamStore.se lager nedenfor.
Hvis du vil at vi skal sende deg en korreksjon, kan vi gjøre dette via e-post eller per post. Kontakt kundeservice for å få et kostnadsoverslag, så blir du belastet for returseddelen. Dette blir korrigert i fakturaen din.
Hvis du allerede har utført betalingen, ordner vi korreksjonen via Klarna.
Returadresse:
KidsDreamStore
Blidögatan 38
211 24, Malmö
Sverige
Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil vare?
Hvis du har mottatt feil artikkel eller hvis produktet ikke er i forventet stand, kan du kontakte vår kundeservice på info@kidsdreamstore.se, helst med en beskrivelse av feilen og et bilde/video.
Hvordan endrer jeg varer?
Vi vil selvfølgelig at du skal være fornøyd med produktet ditt og ha muligheten til å åpne emballasjen og se nærmere på produktet. Hvis produktet ikke er som du har forestilt deg, har du 365 dagers åpent kjøp når du handler hos oss.
Vil du endre størrelsen eller fargen på en vare?
Vi tilbyr returfrakt til kostpris. Kontakt kundeservice for fraktetikett og pris. Endringen gjelder i 7 dager etter at du har mottatt pakken. Ved bytte må varen sendes i opprinnelig stand.
Produktet må være ubrukt og ha originalemballasje, og etiketter/merker må festes på plagget.
Et produkt jeg kjøpte, har nå redusert pris, kan jeg få differansen tilbake?
Dessverre er det ikke mulig for oss å tilbakebetale differansen på varer der vareprisen er blitt lavere.
Pakken min er skadet under transport. Hvordan går jeg frem?
Når du mottar produktet, er det viktig å være oppmerksom på eventuelle skader på ytre emballasje. For å håndtere saken riktig må du ta vare på emballasjen og adresseetiketten.
Rapporter alltid transportskader innen 1-2 dager etter at pakken er hentet, da dette er vår frist for å klage på skaden til speditøren.