Produktet har blitt lagt til i handlekurven din
Svenska Suomi Norsk Dansk

Spørsmål og svar

Bestilling

Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelsen

Hvis du er i tvil om bestillingen din er behandlet, kan du kontakte oss via e-post, så hjelper vi deg med å søke etter bestillingen.
Du kan ha oppgitt feil e-postadresse.

Hvordan vet jeg at bestillingen min er behandlet?

Når vi har mottatt bestillingen din, vil du motta en ordrebekreftelse fra oss via e-post.
Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, er det vanligvis fordi e-postadressen din er feilstavet eller ugyldig. Kontakt gjerne kundeservice, så hjelper vi deg derfra.

Hva er fraktkostnadene?

Frakt koster 89 NOK. Gratis frakt på bestillinger over 999 NOK.
Hvis du velger hjemmepakketjenesten, er fraktavgiften 159 NOK.

Kan jeg legge til / bytte varer i bestillingen som allerede er plassert?

Etter at en ordre er godkjent, kan vi dessverre ikke legge til flere varer innen samme kjøp. Hvis du ikke har kjøpt en vare, kan du kontakte oss i slike tilfeller, så ordner vi deg for å unngå ekstra fraktkostnader.
Vi sender også alle dine bestilte varer i samme pakke, slik at du bare trenger å besøke agenten din en gang. Det er imidlertid viktig at du kontakter oss veldig raskt, slik at vi kan følge med på dette fordi vi pakker ordrer når de kommer.
Send en e-post til vår kundeservice på info@kidsdreamstore.se eller kontakt oss her. Vi bekrefter når / hvis endringen kan gjøres.

Jeg er under 18 år, kan jeg handle da?

Hvis du er under 18 år, må du alltid ha foreldretillatelse for å kunne bestille fra oss.

Betaling

Hva er de forskjellige betalingsmåtene?

Med Klarna Checkout kan du som kunde betale med kort, direkte betaling, faktura og delbetaling.

Kortbetaling: Du kan velge å betale med kort (Visa, MasterCard). Når du betaler med kort, reserveres beløpet på bankkontoen din når du bestiller.
Beløpet belastes bare når vi pakker og sender varene dine, eller når vi pakker dem før henting.

Faktura: Når vi sender bestillingen din, vil du motta en faktura på e-postadressen din. Du har 14 dager til å betale, og det er ingen fakturagebyr.
Hvis du har spørsmål angående fakturaen din, er du velkommen til å kontakte Klarna på 08-120 12010 eller gå til https://klarna.com/sv/kundservice.
I tillegg kan du se dine kjøp og fakturaer på https://my.klarna.com/se/sv/login eller via Klarnas app.

Hvorfor kan jeg ikke handle mot faktura?

Hvis kjøpet ditt ikke er godkjent når du velger en faktura, er det fordi Klarna for øyeblikket ikke kan tilby deg som kunde å handle på faktura. Årsaken til dette kan være mange.
Her er noen eksempler på forskjellige grunner:

For å kjøpe mot faktura må du være over 18 år.
Adressen du skrev inn er feil, når du betaler mot en faktura, vil bare den registrerte adressen bli akseptert.
Du har overskredet den maksimale kredittgrensen.
Du kan ha oppgitt feil personnummer (husk at personnummeret blir sjekket mot adressen du er registrert med. Disse to må derfor matches for at fakturakjøpet skal gå gjennom).
Betalingsalternativene som tilbys i stedet er kort- eller direktebetaling. Hvis du vil ha mer informasjon om hvorfor du ble nektet å handle på faktura, kan du kontakte Klarna på 21018991 eller via https://www.klarna.com/no/kundeservice/.

 

Hvorfor går ikke kortbetalingen min gjennom?

Dette kan skyldes at bankkortet ditt er blokkert for e-handel. Noen banker har den funksjonen. Kontakt banken din for å løfte sikkerhetslåsen. Husk også at du må ha bankboksen, personlig kode eller mobilbank-ID tilgjengelig når du betaler med kort i nettbutikken vår.

Jeg har ikke mottatt fakturaen min?

Du kan ha oppgitt feil e-postadresse, eller fakturaen kan ha havnet i søppelposten til e-posten din. Det kan også avhenge av datamaskinens sikkerhetsinnstillinger. For å finne fakturaen kan du søke etter den på Klarnas nettside i Mitt Klarna: https://my.klarna.com eller i Klarnas app. Hvis du ikke finner fakturaen, henviser vi deg til Klarnas kundeservice på 08-120 120 10 eller via https://www.klarna.com/se/kundservice.

Hvor er kvitteringen min?

Du vil motta en ordrebekreftelse fra oss via e-post, som fungerer som både kvittering og garantisertifikat. Hvis du har mistet eller ikke mottatt ordrebekreftelsen, kan du kontakte vår kundeservice på info@kidsdreamstore.se, så hjelper vi deg videre.

Hva betyr Checkout? / Hvorfor kommer informasjonen min automatisk når jeg kjøper?

Klarna Checkout er en betalingsløsning som gjør det lettere for våre kunder å gjøre sine kjøp online. Første gang du kjøper via Klarna, fyller du ut e-postadressen, postnummeret og deretter personnummeret. Etter dette henter kassereren din gjenværende informasjon, for eksempel adressen til befolkningsregistreringen. Neste gang du vil handle via nettbutikken vår, vil Klarnas kassa gjenkjenne deg og hente all informasjon automatisk. Informasjonen er ikke lagret i KidsDreamStores system, men er tilgjengelig på din egen datamaskin, mobil eller nettbrett. For eksempel har du handlet via mobil og handlet igjen via mobil, informasjonen har dermed blitt lagret i mobilen din. Du kan slette dataene på datamaskinen din ved å tømme hurtigbufferen. For å unngå for eksempel familiemedlemmer som handler via kassen din, anbefaler vi at du har forskjellige pålogginger på datamaskinen eller nettbrettet. Hvis du har flere tanker, er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å komme tilbake med disse ved å sende en e-post til vår kundeservice info@kidsdreamstore.se.

Leveranse

Hva er leveringstiden din?

Vi har alle varene vi selger på vårt eget lager, noe som betyr kort leveringstid for deg som kunde. Så tar det 1-3 leveringsdager før du mottar pakken.
Vanligvis kommer bestillingen dagen etter at vi sender, men hvis du bor lenger oppe i Sverige (postnummer fra 84, 86-89 og 91-98) eller Gotland, skjer levering med en dags forsinkelse, som ikke er inkludert i beregnet leveringstid.
Vi gjør alltid vårt beste for å opprettholde den estimerte leveringstiden og for at du skal motta varene dine så raskt som mulig.
Skulle det oppstå feil på lagerbalansen (varen er ikke på lager), vil vi kontakte deg via e-post så snart som mulig.

Når blir bestillingen min sendt?

Bestillinger plassert før kl 12.00 sendes samme dag.
Etter det tar leveransen 1-4 virkedager, avhengig av hvor i landet ordren skal sendes til.

Hva betyr de forskjellige leveringsmetodene?

PostNord: Bestillingen sendes via Posten til nærmeste postkontor eller i postkassen. Hvis pakken havner hos agenten, vil du motta en SMS eller et brev som informerer deg om at pakken din er klar for henting.

Postnord Hjemlevering: Pakken sendes direkte hjem til deg. Når forsendelsen er klar for levering, vil du motta varsel via tekstmelding, e-post eller i Postnord-appen.
Da kan du ta leveringsvalg (tid og dag) for pakken din enten på nettstedet eller i appen.

Hvordan samler jeg inn bestillingen min?

Kontakt vår kundeservice på Kontakt oss for å finne ut sporingsnummeret du trenger for å hente pakken.
Ta alltid med deg identifikasjon når du henter pakken fra agenten.

Angrerett og garanti

Hvordan returnerer jeg varen / varene mine?

Du har en 14-dagers angrerett og 365 dager med åpent kjøp fra den dagen du mottok varen din. Produktet må være i god og salgbar tilstand når det kommer tilbake til oss.
KidsDreamStore.se påtar seg intet ansvar for transportskader som følge av dårlig emballasje ved retur.
Hvis returen går tapt på vei tilbake til oss, erstatter vi ikke den tapte varen. Lagre kvitteringen du mottar fra agenten ved retur.

Returinstruksjoner for angrerett:
Informer oss alltid via e-post eller vårt kontaktskjema når du vil returnere en vare.
Varen må sendes godt pakket i god stand og i original eske, vi anbefaler alltid at returen sendes sporbar.
Se adresse for KidsDreamStore.se lager nedenfor. les mer her

Hvis du vil at vi skal sende deg en konneksjon, kan vi gjøre dette via e-post eller per post. Kontakt kundeservice for å få et kostnadsoverslag, så blir du belastet for returseddelen, som blir korrigert i fakturaen din.
Hvis du allerede har utført betalingen, ordner vi korreksjonen via Klarna.

Returadresse:

KidsDreamsStore
Topplocksgatan 9F
21241 Malmö
Sverige

Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil vare?

Hvis du har mottatt feil artikkel sendt til deg eller hvis produktet ikke er i forventet stand, kan du kontakte vår kundeservice på info@kidsdreamstore.se, helst med en beskrivelse av feilen og et bilde / video.

Hvordan endrer jeg varer?

Selvfølgelig vil vi at du skal være fornøyd med produktet ditt og ha muligheten til å åpne emballasjen og se nærmere på produktet. Hvis produktet ikke er som du har forestilt deg, har du 365 dagers åpent kjøp når du handler hos oss.

Vil du endre størrelsen eller fargen på en vare?

Vi tilbyr returfrakt til kostpris, kontakt kundeservice for fraktetikett og pris. Endringen gjelder i 7 dager etter at du har mottatt pakken. Ved bytte må varen sendes i original stand.
Produktet må være ubrukt og ha originalemballasje og etiketter / merker må festes på plagget.

Et produkt jeg kjøpte er nå redusert med pris, kan jeg få forskjellen tilbake?

Dessverre er det ikke mulig for oss å tilbakebetale forskjellen på varer der vareprisen har falt.

Pakken min er skadet under transport. Hvordan går jeg frem?

Når du mottar produktet, er det viktig å være oppmerksom på eventuelle skader på ytre emballasje. For å håndtere saken riktig må du lagre emballasjen og adresseetiketten.
Rapporter alltid transportskader innen 1-2 dager etter at pakken er hentet, da dette er når vi kan klage på skaden til speditøren.

 

Produkter
Svenska Suomi Norsk Dansk