Produktet har blitt lagt til i handlekurven din
Svenska Suomi Norsk Dansk

Generell

For å kunne bestille på nettstedet, må kunden være 18 år eller eldre. I henhold til svensk lov godtar KidsDreamStore ikke kredittkjøp for personer under 18 år.
KidsDreamStore forbeholder seg retten til i enkelte tilfeller å nekte eller endre en kundes bestilling (for eksempel hvis kunden har gitt feil personlig informasjon og / eller har betalingsanmerkninger).

KidsDreamStore forbeholder seg retten til å avslutte salget samt bilde- og skrivefeil på nettstedet, for eksempel feil i produktbeskrivelsen eller den tekniske spesifikasjonen, feil priser og prisjusteringer (for eksempel prisendringer fra leverandørens valutaendringer) eller feil informasjon om en vare på lager. KidsDreamStore forbeholder seg retten til å rette slike feil og til å endre eller oppdatere informasjonen når som helst. Hvis en feil pris er oppgitt for en vare som kunden har bestilt, vil KidsDreamStore selvfølgelig varsle kunden om dette og vente på kundens godkjenning av den korrigerte prisen før KidsDreamStore fortsetter med bestillingen. All bildeinformasjon på nettstedet er kun ment som illustrasjon. Slike illustrasjoner kan ikke garanteres å gjenspeile antall gjenstander kunden mottar eller de eksakte utseendetrekkene eller opprinnelsen til objektet.

Nettstedet og alt innholdet på det eies av KidsDreamStore eller dets lisensgivere.
Informasjonen er beskyttet av blant annet immaterielle rettigheter og markedslovgivning.
Dette betyr at varemerker, firmanavn, produktnavn, bilder og grafisk designoppsett samt informasjon om produkttjenester og annet innhold ikke kan kopieres eller brukes uten skriftlig tillatelse fra KidsDreamStore.

Avtale og orden

En kjøpsavtale inngås først når KidsDreamStore har bekreftet kundens bestilling og kunden har mottatt en ordrebekreftelse fra KidsDreamStore via e-post. KidsDreamStore oppfordrer kunden til å lagre denne ordrebekreftelsen for eventuelle kontakter med KidsDreamStores kundeservice.

Kunden kan trekke tilbake bestillingen til den er bekreftet av KidsDreamStore. Hvis bestillingen blir tilbakekalt, vil KidsDreamStore tilbakebetale alle betalinger gjort av kunden eller debet- eller kredittkortselskapet angående bestillingen.

For å gjøre et kjøp via nettstedet, må kunden godta vilkårene. Ved å godta vilkårene forplikter kunden seg til å følge vilkårene i sin helhet og godtar at han har lest informasjonen om personopplysninger og godtatt bruken av personopplysninger og informasjonskapsler i samsvar med KidsDreamStore personvernregler.

Kundeinformasjon

Når kunden legger inn en bestilling, blir kunden bedt om å oppgi visse personlige opplysninger. Kunden bekrefter at informasjonen som kunden fyller ut er korrekt og fullstendig og er ansvarlig for feil informasjon.

Informasjon om KidsDreamStores behandling av personopplysninger finnes i KidsDreamStore personvernregler.

Priser og bestillinger

Ved bestilling via nettstedet gjelder prisene som er oppgitt på nettstedet. Prisene er oppgitt i norska kronor og inkluderer mva. Prisene inkluderer ikke betalings- og fraktkostnader oppført separat.

Kunden kan betale på den måten som er spesifisert på nettstedet. KidsDreamStore har rett til å belaste kunden allerede i forbindelse med bestillingen, med mindre faktura betaling eller annen lignende betalingsmåte er valgt av kunden og godkjent av KidsDreamStore.

I tilfelle faktura eller delvis betaling kan KidsDreamStore eller dets datterselskaper sende inn en kredittrapport. I et slikt tilfelle vil du motta informasjon om dette.

KidsDreamStore i samarbeid med Klarna forbeholder seg retten til ikke alltid å tilby alle betalingsmåter eller endre betalingsmåter hvis det Kunden valgte av en eller annen grunn ikke fungerer med kjøpet.

Vær oppmerksom på at eventuelle begrensninger på betalingsalternativer er oppført på nettstedet.

Når kunden kjøper klær, er det et tollgebyr som vi fakturerer kunden etterpå.

 

Klarna Checkout

Etter identifisering og risikovurdering viser Klarna Checkout betalingsalternativene som kan tilbys deg. Uansett hvilket betalingsalternativ du velger, er Klarna eller en av Klarnas partnere det som håndterer betalingstransaksjonen, mens det faktiske kjøpet av produktet eller tjenesten skjer direkte av butikken. Produkt- eller tjenestespesifikke spørsmål må derfor rettes til butikken. Nåværende betalingsalternativer som for øyeblikket kan tilbys via Klarna Checkout er faktura, kontokreditt, kortbetaling eller direkte betaling via bank. Faktura er standard betalingsalternativ.

Klarna faktura

Når du betaler via Klarna-faktura, handler du trygt og enkelt. Du trenger aldri å oppgi kortopplysningene dine og alltid betale når du har mottatt varene dine.

  • Ta alltid varen med deg før du betaler
  • Betalingsperiode - alltid 14 dager
  • Du trenger aldri å oppgi kortinformasjon
  • Alltid 14 dagers angrerett i henhold til lov om fjernsalg og boligsalg *
  • Last ned fakturaene dine fra klarna.se
  • Mulighet for delvis betaling

Kampanjer og tilbud

KidsDreamStore kan fra tid til annen tilby kampanjer på nettstedet som kan ha gunstigere vilkår enn de som er spesifisert i disse vilkårene, f.eks. angående betaling eller utvidet angrerett.

Disse gunstigere vilkårene gjelder så lenge kampanjen er aktiv og for de spesifikke varene spesifisert av KidsDreamStore i forbindelse med kampanjen.

KidsDreamStore forbeholder seg retten til når som helst å tilbakekalle slike kampanjer. Ved avslutning eller tilbakekalling av en kampanje gjelder disse vilkårene uten endring.

Tilbud på spesifikke varer på nettstedet er gyldige i en begrenset periode og så lenge lageret rekker.

Levering og transport

Varer på lager blir vanligvis levert innen det antall arbeidsdager som er spesifisert på nettstedet. Med mindre annet er spesifikt avtalt (f.eks. I forbindelse med bestilling av varer som ikke er på lager), skjer levering innen 30 virkedager etter at KidsDreamStore bekrefter bestillingen skriftlig gjennom ordrebekreftelsen. I tilfelle leveringsforsinkelser varsler KidsDreamStore deg om dette og fortsetter å overvåke bestillingen. Med mindre annet er spesifikt avtalt og en levering tar mer enn 30 virkedager og dette ikke avhenger av deg som kunde, har du rett til å kansellere kjøpet.

Pakke

Levering av bestilte varer skjer hos Bring eller UPS. Levering til leveringssted (119 kr). Leveransen kommer til nærmeste Bring-leveringssted eller hjem til deg via UPS, en SMS vil bli sendt til deg med informasjon om hvor du kan hente pakken.

Pakker må innløses, kunden må gjøre det innen den tid som er angitt i meldingen. Pakker må normalt hentes personlig med gyldig identifikasjons- og ordrenummer.

Hvis kunden ikke henter pakken innen fjorten (14) dager, blir den returnert til KidsDreamStore. Hvis dette skjer, har KidsDreamStore rett til å belaste kunden et gebyr på NOK 250 for kostnader som kan tilskrives KidsDreamStore administrasjon, frakt, returfrakt og håndtering. Ufordelte pakker dekkes ikke av angreretten.

Hjemmelevering

Hjemmelevering 199 kr.

Levering til tomtegrensen hvis du bor i en villa eller opp til porten hvis du bor i en leilighet. Levering skjer i helgene hver ukedag. Postnord vil kontakte deg for å bestille levering. De fleste steder kan du velge leveringsdag eller kveld, men noen steder kan du bare få pakken levert om dagen, andre om kvelden.

Transportskader

Hvis et produkt blir skadet eller mistet under transport, er vi ansvarlige. Ved retur til oss er du som kunde ansvarlig for varene.

Hvis produktet er skadet eller hvis du mangler produkter i bestillingen din ved levering, må dette rapporteres umiddelbart (maks. Innen 7 dager) til KidsDreamStores kundeservice, slik at vi kan klage på skaden til speditøren vår innen 1-3 dager. Dette gjelder både synlige og skjulte skader, og derfor er det viktig at du pakker ut og sjekker at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottak. Husk alltid å lagre emballasjen slik at klagen kan håndteres riktig.

Angrerett

Når du kjøper varer på nettstedet, gjelder en 14-dagers angrerett alltid i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning.

Dette betyr at kunden har rett til å kansellere kjøpet ved å varsle KidsDreamStore innen 14 dager etter at kunden eller kundens representant mottok den bestilte varen (uttaksperioden).

Angreretten gjelder ikke for følgende typer varer:

Varer som er produsert i henhold til kundens instruksjoner eller som ellers har fått et tydelig personlig preg.
Produkter med ødelagt forsegling som ikke kan returneres på grunn av helse- eller hygienemessige grunner (for eksempel undertøy, badetøy, kosmetikk, hårføner og lignende produkter barbermaskiner elektriske tannbørster tør varmeputer og fotbad);
Hvis en vare er forseglet, kan kunden ikke bryte forseglingen hvis han ønsker å kunne utøve sin angrerett. Retten til å angre opphører således når Kunden bryter segl. Forsegling refererer også til teknisk forsegling (for eksempel serienummer).
Hvis kunden ønsker å kansellere kjøpet, må kunden sende en klar og entydig melding til KidsDreamStore innen 14 dager, som angitt her. Kunden må oppgi navn, adresse og annen relevant informasjon, f.eks. ordrenummer fakturanummer og navn på varen i meldingen.

Hvis ovennevnte alternativ til varsling ikke vil bli brukt av kunden, kan kunden bruke standardskjemaet for å utøve angreretten som det svenske forbrukerbyrået har produsert (se www.konsumentverket.se).

Ved utøvelse av angreretten betaler Kunden returforsendelsen og er ansvarlig for varens tilstand etter at Kunden har mottatt varene og under returforsendelsen.

Varen må sendes tilbake innen 14 dager fra datoen for varsel om utøvelse av angreretten ble sendt til KidsDreamStore.

Produktet må sendes godt pakket i god stand og i original eske.

Retur må gjøres til KidsDreamStore i henhold til metodene og instruksjonene gitt via kontaktskjemaet.

Når kunden angrer på kjøpet, betaler KidsDreamStore tilbake beløpet som kunden betalte for produktet. Gjelder ikke leveringskostnader og eventuelle tilleggskostnader som følge av at Kunden valgte en annen leveringsmetode.

På det beløpet som skal refunderes, har KidsDreamStore rett til å trekke et beløp som tilsvarer avskrivningen av produktet sammenlignet med den opprinnelige verdien av produktet hvis og i den grad slik avskrivning skyldes at Kunden har håndtert produktet i større grad enn nødvendig for å bestemme dets egenskaper eller trekk.

KidsDreamStore vil refundere beløpet så snart som mulig, men senest innen 14 dager fra datoen KidsDreamStore mottok Kundens varsel om utøvelse av angreretten.

KidsDreamStore kan imidlertid vente med refusjonen til KidsDreamStore har mottatt produktet eller Kunden har vist at produktet er sendt tilbake, f.eks. gjennom innleveringskvittering.

Refusjonen vil bli gjort til kunden via betalingsalternativet valgt av kunden, forutsatt at ingenting annet er avtalt eller at det er hindringer for en slik refusjon.

 

Endring

Byttingsrett tilbys i 7 dager etter at du har mottatt pakken. Du kan enten returnere varen til kostpris, kontakt oss på info@kidsdreamstore.se, så sender vi fraktetiketten og prisen, hvis du ønsker det. Eller returner produktet du vil bytte, så får du penger tilbake og legger inn en ny bestilling. Ved bytte må varen sendes i original stand. Produktet må være ubrukt og ha originalemballasje, og etiketter / etiketter må være festet på produktet.

365 dager åpent kjøp - med uåpnet emballasje

Som kunde hos KidsDreamStore får du 365 dager med åpent kjøp på produkter som du ikke har ødelagt emballasjen på. Emballasjen må ikke bli skadet eller ødelagt på noen måte - Hvis produktet ikke har en spesiell emballasje og sendes i bulk i en pakke, må alle merker, klistremerker, etiketter osv. Være på produktet. Produktet må returneres i fullstendig uendret tilstand og må ikke brukes .

Garanti og klage

Noen av KidsDreamStore-produktene kan dekkes av garantien. Informasjon om garantiperiode og spesielle garantibetingelser for hver vare er tilgjengelig på nettstedet eller i disse vilkårene.

Garanti for varer dekker kun originale produksjonsfeil og dermed ikke feil som oppstår under eller etter en personlig endring i produktets funksjon og utseende, for eksempel gjenoppbygging, oppgradering eller annen konfigurasjon av produktet. Kundens ordrebekreftelse er gyldig som garantibevis.

Retten til klage dekker varer som er mangelfulle i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Kunder som ønsker å gjøre en gyldig feil i det bestilte produktet, må kontakte KidsDreamStore så snart som mulig etter at feilen er oppdaget via kontaktinformasjonen angitt på nettstedet.

Klager som er gjort innen to måneder etter at Kunden oppdaget feilen, anses alltid å være sendt inn i tide. Kunden har 2 års rett til å klage på varer kjøpt på nettstedet.

Returinstruksjoner

Kontakt vår kundeservice via vårt kontaktskjema eller e-post og rapporter om retur.
Du kan velge å motta et forhåndsbetalt fraktbrev fra oss for å returnere pakken. Du blir belastet for returfrakten hvis klagen din ikke blir godkjent.
Pakk varene dine ordentlig, bruk den originale produktemballasjen og et beskyttende transportmiddel, tilsvarende det som ble sendt til deg.
Returner pakken!
Når det klagede produktet er returnert og klagen er godkjent, vil KidsDreamStore kompensere kunden i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning.

KidsDreamStore tilstreber at dette skjer innen 30 dager etter at KidsDreamStore mottok klagen, men dette kan ta lengre tid avhengig av produktets art.

KidsDreamStore forbeholder seg retten til å nekte en klage hvis det viser seg at produktet ikke er defekt i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning.

Prisgaranti

Handle med prisgaranti og ha råd til mer moro med familien! Vi jobber aktivt for at du skal kunne handle til lave priser på KidsDreamStore. Finner du et produkt billigere i en annen butikk, vil vi selvsagt matche prisen.

Prisgaranti mot konkurrenter:

Prisgarantien gjelder produkter i nettbutikker som er registrert i Sverige.
Du kan søke om prisgaranti før du har lagt inn bestillingen.
Prisen på produktet du sammenligner med må være gyldig den dagen du sender inn søknaden, eller innen 7 dager etter datoen du fullførte kjøpet.
Krav på prisgaranti
Før du søker om prisgaranti, ber vi deg sjekke at produktet, prisen og butikken oppfyller følgende krav:

Prisen (inkludert frakt, avgifter, moms og lignende) må være lavere i den andre butikken enn hos oss.
Produktet vårt må være nøyaktig det samme (merke, type, modellår og spesifikasjoner) som produktet i butikken du sammenligner med.
Produktet må være på lager i butikken du sammenligner med. De må kunne levere produktet umiddelbart når KidsDreamStore sjekker informasjonen.
Produktet må være nytt og må ikke ha blitt brukt som utstillingskopi eller lignende.
Prisgarantien gjelder ikke konkursalg, nedleggelser eller andre saker der du ikke får tilbud om garanti eller klagerett etter kjøpet.
Prisgarantien gjelder ikke for butikkens kampanjer, utsalgspriser eller personlige rabatter som du får, for eksempel ved å være medlem av en klubb eller gruppe eller ved å opptre på en spesiell måte på Facebook eller andre medier.
Prisgarantien gjelder bare for kjøp av produkter til privat bruk, ikke for videresalg. KidsDreamStore forbeholder seg retten til å begrense prisgarantien til ett eksemplar av hvert produkt per kunde.

Da får du en prisgaranti


Kontakt vår kundeservice via kontaktskjemaet slik at vi kan behandle søknaden din om prisgaranti. Før du sender meldingen, ber vi deg om å dobbeltsjekke at alle kravene er oppfylt og legge ved dokumentasjonen du etterspør.

Dokumentasjon fra alle nettbutikker:

  • Skjermbilde som viser dato, produkt og pris.
  • Direkte lenke til produktet fra butikken der du fant det til en billigere pris.
  • Beregning av totalprisen (inkludert fraktkostnader, moms, avgifter osv.) Som viser at produktet generelt sett er billigere i butikken enn hos oss.
  • Forskjellen for produktet blir betalt til kontoen din innen 14 dager etter at vi mottok og godkjente prisgarantisaken.

Force majeure

KidsDreamStore er ikke ansvarlig for forsinkelser forårsaket av omstendigheter som KidsDreamStore ikke kunne kontrollere, for eksempel generell arbeidskonflikt, krig, brannstryk, terrorangrep, endret myndighetsregulering tekniske problemer feil i elektrisitet / telekommunikasjon / dataforbindelser eller annen kommunikasjon og feil eller forsinkelser i underleverandørtjenester på grunn av omstendigheter som spesifisert her. Disse omstendighetene skal utgjøre grunner for fritak som medfører fritak for skader og andre sanksjoner. Skulle en slik situasjon oppstå, informerer KidsDreamStore kunden både i begynnelsen og på slutten av tiden for den nåværende situasjonen. Hvis omstendigheten har vart lenger enn to måneder, har både Kunden og KidsDreamStore rett til å kansellere kjøpet med øyeblikkelig virkning.

Endringer i vilkårene

KidsDreamStore forbeholder seg retten til å gjøre endringer i disse vilkårene når som helst. Alle endringer i disse vilkårene vil bli lagt ut på nettstedet.

Endringer gjelder fra kundens aksept av vilkårene (i forbindelse med et nytt kjøp eller når du besøker nettstedet) eller 30 dager etter at KidsDreamStore har informert kunden om endringene.

KidsDreamStore anbefaler imidlertid at kunden holder seg oppdatert på nettstedet regelmessig for å bli varslet om eventuelle endringer i vilkårene

Gjeldende lov og tvist

Tvister skal primært løses etter avtale etter diskusjon med KidsDreamStore kundeservice.

Hvis en tvist ikke kan løses etter avtale med KidsDreamStore kundeservice, kan du som kunde henvende deg til ARN (General Complaints Board), som du finner mer informasjon om på www.arn.se.

Du kan også sende inn klager direkte online via EU-kommisjonens tvisteløsningsplattform, som du finner på følgende lenke http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Hvis du sender inn en klage via denne plattformen, blir saken din automatisk videresendt til riktig nasjonalt ansvarlig tvisteløsningsorgan. Dette tvisteløsningsorganet kontakter oss og prøver å løse tvisten uten å forstyrre retten.

I tilfelle en tvist følger KidsDreamStore en avgjørelse fra ARN eller et tilsvarende organ for tvisteløsning.

Produkter
Svenska Suomi Norsk Dansk